GARANTIE

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

U moet een product voor een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een product mee moet gaan hangt af van wat het is. Wat u van een product mag verwachten hangt af van:

  • informatie van de verkoper of in de reclame;
  • het merk;
  • de prijs.

 

Wanneer is een product niet goed?

  • het niet compleet is;
  • het beschadigd is;
  • het kapot is of het niet goed doet;
  • u er niet mee kunt doen wat de verkoper of fabrikant heeft gezegd.

 

Is het artikel kapot bij je aangekomen, laat dit dan meteen na ontvangst van het pakket aan ons weten. Afhankelijk van wat er met het artikel is kunnen we het op verschillende manieren voor je oplossen:

 

  • Door het artikel gratis om te ruilen voor exact hetzelfde product.
  • Door een kapot onderdeel gratis na te sturen.
  • Door het artikel gratis te laten repareren.

 

Hiervoor gelden wel enkele voorwaarden:

 

  • U overlegt een origineel aankoopbewijs;
  • Het defect is niet ontstaan door val-, stoot- of waterschade;
  • Het artikel is niet oneigenlijk gebruikt;
  • Het defect valt binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel.

 

Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Bij vragen neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.